Usługa nosi nazwę „Zobacz produkt na żywo”. W e-sklepie Media Expert internauta dzięki transmisji online może obejrzeć wybrany produkt na ekranie komputera albo smartfona i porozmawiać z doradcą. Obecnie do prezentacji wideo jest dostępnych kilkaset urządzeń. Nowy pomysł na kontakt z klientem ma umożliwić konsultantowi pokazanie różnych produktów i rozmowę z klientem – tak samo, jak w zwykłym sklepie. Jest też okazją do zaproponowania różnych dodatków. Doradca przyjmie zamówienie i ustali sposób oraz termin dostawy. 

Usługa jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej sklepu. Ma przyciągnąć klientów, którzy przed zakupem lubią wysłuchać porad sprzedawcy i chcą lepiej poznać interesujący ich sprzęt. Indywidualne traktowanie i możliwość bezpośredniej rozmowy z doradcą ma zwiększać zaufanie klienta do sprzedawcy oraz lojalność wobec sklepu.