Media Expert liderem rankingu wartego 100 mln zł
W zestawieniu są także Media Markt, RTV Euro AGD i inni.

W styczniu 2019 r. detaliści oferujący elektronikę wydali na reklamy w tradycyjnych mediach najwięcej z całej branży handlowej – 101,5 mln zł. To aż 42 proc. nakładów całego sektora – ustalił Instytut Monitorowania Mediów.
Największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Media Expert, który przeznaczył prawie 37 mln zł na promocję w prasie, radiu i telewizji (według stawek cennikowych).
Nakłady sklepów z elektroniką na reklamy w tradycyjnych mediach w styczniu 2019 r.*
1. Media Expert – 36,9 mln zł
2. Media Markt – 28,3 mln zł
3. RTV Euro AGD – 22,4 mln zł
4. Neonet – 10,2 mln zł
5. Komputronik – 1,5 mln zł
*Stawki cennikowe, nie uwzględniają upustów i rabatów
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
W branży telekomunikacyjnej na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych znalazł się Plus (12 mln zł). Wyprzedził Play, T-Mobile, Orange i NJU Mobile.
Podobne aktualności
Komputronik: niższe zyski wskutek decyzji skarbówki
Spółka na nowo oszacowała wyniki za IV kw. 2020 r. Zyski skorygowano w dół w konsekwencji niedawnej decyzji poznańskiej IAS.
Media Markt nie zrezygnuje z marketów
Mimo wzrostu sprzedaży internetowej stacjonarny biznes pozostanie kluczowy dla detalisty.
Komputronik: skarbówka podtrzymała decyzje ws. 40 mln zł VAT
Skarbówka utrzymała w mocy niekorzystne dla Komputronika decyzje i nadal oczekuje dopłaty ok. 40 mln zł VAT. Spółka nie poddaje się.