Nowe markety w Chełmnie, Jaworze, Parczewie i Piastowie, rewitalizacja obiektów w Poznaniu, Bydgoszczy, Aleksandrowie Kujawskim, Mińsku Mazowieckim, Płocku, Starogardzie Gdańskim, Głogowie, Łobezu, Wyszkowie i Markach – to bilans otwarć Media Expert w lutym tego roku

Obecnie sieć Media Expert liczy ok. 490 marketów w niemal 390 miastach. Zatrudnia ok. 9 tys. pracowników. Jest największą siecią z elektroniką w Polsce.

500 marketów na przełomie II i III kw. 2020 r.

Media Expert deklaruje, że obrał kurs na osiągnięcie liczby 500 elektromarketów. Wszystko wskazuje na to, że cel ten zostanie zrealizowany najpóźniej na przełomie II i III kw. 2020 r.

„Cel na 2020 r. jest jasny. Chcemy osiągnąć liczbę 500 elektromarketów i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na rynku RTV, AGD, multimediów i szeroko rozumianej elektroniki użytkowej. Pięćsetny elektromarket otworzymy na przełomie drugiego i trzeciego kwartału” – zapowiada Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Co roku sieć otwiera od kilkunastu do kilkudziesięciu nowych marketów. Detalista działający od 2002 r. początkowo koncentrował się na mniejszych i średnich ośrodkach. W ostatnich latach widać ekspansję także w największych miastach. Tylko w Warszawie w niecałe 3 lata powstało 7 marketów Media Expert.

Michał Mystkowski działania detalisty nazywa strategią racjonalnej ekspansji. Polega ona na wzmacnianiu obecności zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach, rozwoju omnichannel, inwestycjach w rozwiązania magazynowe i logistyczne w celu zwiększenia możliwości dystrybucji i skrócania czasu dostaw.

Lutowych otwarć jest dużo więcej niż w styczniu br., gdy Media Expert otworzył jeden nowy obiekt i cztery po remontach.

Terg, do którego należy m.in. sieć Media Expert, w minionym roku finansowym, zakończonym 31 marca 2019 r., wypracował 6,67 mld zł przychodów i blisko 275 mln zł zysku netto.