Marcin Harasim szefem marek własnych Asbisu
Po zeszłorocznym awansie Marcina Harasima na funkcję wiceprezesa Asbis Enterprises, zarząd spółki powołał go na stanowisko CEO marek Prestigio i Canyon od kwietnia 2015 r.
Marcin Harasim będzie kierował rozwojem marek własnych grupy. Na nowym stanowisku podlega bezpośrednio prezesowi i właścicielowi Asbis Enterprises, Siarhejowi Kostevitch’owi. Odpowiada za wdrożenia rozwiązań i wprowadzanie nowych produktów na całym świecie. Były szef Asbisu w Polsce obejmuje swoją funkcję w czasie, gdy korporacja inwestuje w nowe rozwiązania, takie jak system inteligentnego domu od Prestigio czy Canyon LED. Ważnymi kategoriami w ofercie pozostaną smartfony, tablety, samochodowe rejestratory wideo, a w przypadku Canyon’a akcesoria. Obecne marki Asbisu są znane na 85 rynkach, generują około 30 proc. przychodów grupy, a tendencja ta jest silnie wzrostowa.
Podobne aktualności
Polska najszybciej rosnącym rynkiem Asbisu w Top 10
Sprzedaż w trzech kwartałach 2024 r. przekroczyła 400 mln zł.
Kontrakt RTV Euro AGD ze spółką Asbisu
"To dla nas ważny etap w ekspansji na rynku europejskim" - twierdzi CEO.