Manta: pomoc techniczna w 24 godziny
Producent wprowadził nowe zasady pomocy technicznej dla użytkowników sprzętu.
Problemy z działaniem urządzeń można zgłosić na dwa sposoby: telefonicznie, pod numerem (22) 332 34 63, lub wysyłając e-mail pod adres serwis@manta.com.pl. Producent gwarantuje, że każdy klient, który dokona zgłoszenia w ten sposób, otrzyma niezbędną pomoc w ciągu 24 godzin (w dni robocze). Ostateczne rozwiązanie problemu obiecuje natomiast w ciągu 72 godzin. – Chcemy, żeby klienci przekonali się, iż kupowanie sprzętu Manty oznacza również gwarancję spokoju w przypadku jakichkolwiek kłopotów. – mówi Bogdan Wiciński, prezes Manta Multimedia.
Regulamin nowej pomocy technicznej i dane kontaktowe znajdują się tutaj.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.