Małgorzata Zawadewicz dołączyła do Tomasza Fuksa prowadzącego dywizję Hardlines. Według spółki dzięki nowej strukturze działu handlowego Agito będzie w stanie zacieśnić współpracę z partnerami i dostawcami, a także szybciej odpowiadać na potrzeby klientów.

„Głównym zadaniem Małgorzaty w najbliższych miesiącach jest wypracowanie procesów współpracy z naszymi parterami handlowymi, zwiększenie liczby oferowanych produktów oraz przygotowanie spójnej i skalowalnej polityki sprzedażowej dla całej dywizji Softlines” – informuje Remigiusz Chrzanowski, dyrektor zarządzający Agito.pl.

Małgorzata Zawadewicz ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupów w firmach i międzynarodowych korporacjach. Przed dołączeniem do Agito.pl pracowała dla takich marek jak Avon, Oriflame i Smyk. Wprowadzała także program wparcia planowania zakupów w dużej firmie z branży farmaceutycznej.