Małgorzata Zawadewicz managerem dywizji w Agito.pl
Dział handlowy Agito.pl podzielono na dwie części. Managerem dywizji Softlines została Małgorzata Zawadewicz.
Małgorzata Zawadewicz dołączyła do Tomasza Fuksa prowadzącego dywizję Hardlines. Według spółki dzięki nowej strukturze działu handlowego Agito będzie w stanie zacieśnić współpracę z partnerami i dostawcami, a także szybciej odpowiadać na potrzeby klientów.
„Głównym zadaniem Małgorzaty w najbliższych miesiącach jest wypracowanie procesów współpracy z naszymi parterami handlowymi, zwiększenie liczby oferowanych produktów oraz przygotowanie spójnej i skalowalnej polityki sprzedażowej dla całej dywizji Softlines” – informuje Remigiusz Chrzanowski, dyrektor zarządzający Agito.pl.
Małgorzata Zawadewicz ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupów w firmach i międzynarodowych korporacjach. Przed dołączeniem do Agito.pl pracowała dla takich marek jak Avon, Oriflame i Smyk. Wprowadzała także program wparcia planowania zakupów w dużej firmie z branży farmaceutycznej.
Podobne aktualności
Nowy szef Agito.pl
Dyrektorem zarządzającym Agito.pl został Remigiusz Chrzanowski, który wcześniej pracował m.in. w Dellu. E-sklep skoncentruje się na rozszerzeniu kategorii produktów i stworzeniu własnej platformy sprzedażowej.
Agito: najpopularniejsze dyski twarde
E-sklep zaprezentował ranking najczęściej kupowanych HDD i SSD w lutym br.
Agito: najpopularniejsze tablety
E-sklep przedstawił ranking najczęściej kupowanych tabletów w okresie minionych 4 miesięcy. Na topie są polskie marki.