Małgorzata Bochenek szefową działu Digital w IKEA
W firmie jest od 2015 r.

Małgorzata Bochenek od 2019 r. odpowiada za obszar Business Development, od marca 2023 r. także za Digital.
Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i Digital.
IKEA komunikuje, iż dzięki połączeniu działu Rozwoju Biznesu i Transformacji ze sferą Digital wzmocni i przyspieszy rozwój wielokanałowy, a także włączy Digital w procesy transformacji.
Małgorzata Bochenek jest w IKEA Retail w Polsce od 2015 r. Od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym. Wcześniej pracowała w Rabobanku, BNP Paribas i Raiffeisen.
Od 2018 r. odpowiadała w IKEA za obszar innowacji, a od lipca 2019 r. za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje i zrównoważony rozwój. Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna m.in. za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe lokalizacje oraz w przekształcanie działalności firmy w biznes wielokanałowy.