Magdalena Kotlarczyk szefową Google Polska
Zmiana u steru Google w Polsce. Dotychczasowy szef pozostanie regionalnym dyrektorem.
„Jeszcze silniej będziemy stawiać na współpracę z naszymi lokalnymi partnerami w Polsce” – zapowiada Magdalena Kotlarczyk.
Magdalena Kotlarczyk 1 lipca br. została szefową Google Polska. Dołączyła do firmy w 2011 r. Od 2017 r. była szefową polskiego działu sprzedaży.
Karierę zaczynała w Procter & Gamble, gdzie zajmowała szereg stanowisk w biurach firmy w Europie. Pracując w Londynie, Genewie i Warszawie odpowiadała m.in. za marketing produktów z segmentu zdrowia i higieny, a następnie kierowała działem digital marketingu w regionie Europy Środkowej.
Magdalena Kotlarczyk jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.
“Naszym celem jest wspieranie szybszego rozwoju polskich firm – od tych najmniejszych, po największe przedsiębiorstwa” – zapowiada nowa Country Director.
„Jeszcze silniej będziemy stawiać na współpracę z naszymi lokalnymi partnerami w Polsce, w tym agencjami i organizacjami branżowymi, jednocześnie kontynuując nasze programy skierowane także do małych i średnich przedsiębiorstw” – dodała Magdalena Kotlarczyk.
W kwietniu br. uruchomiono najnowszą inwestycję firmy w Polsce – region Google Cloud. Google w Polsce działa od 2006 r. Warszawskie biuro jest centrum biznesowym firmy na cały region Europy Środkowo-Wschodniej oraz największym centrum inżynieryjnym Google Cloud w Europie.
Artur Waliszewski pozostaje regionalnym dyrektorem
Dotychczas funkcję szefa polskiego oddziału Google tymczasowo sprawował Artur Waliszewski, który łączył tę rolę ze stanowiskiem dyrektora biznesowego korporacji region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej dyrektor Google Polska była Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, która od lipca 2019 roku jest globalną dyrektorką działu Google for Startups.
Podobne aktualności
Ceneo poszło do sądu przeciwko Google’owi
Warszawski sąd zakazał faworyzowania przez koncern własnej porównywarki cen.
Agora chce odszkodowania od Google’a
Firma z Polski dołączyła do postępowania przeciwko gigantowi. Ponad 30 podmiotów domaga się od niego 2,1 mld euro.