Magdalena Kotlarczyk 1 lipca br. została szefową Google Polska. Dołączyła do firmy w 2011 r. Od 2017 r. była szefową polskiego działu sprzedaży.

Karierę zaczynała w Procter & Gamble, gdzie zajmowała szereg stanowisk w biurach firmy w Europie. Pracując w Londynie, Genewie i Warszawie odpowiadała m.in. za marketing produktów z segmentu zdrowia i higieny, a następnie kierowała działem digital marketingu w regionie Europy Środkowej.

Magdalena Kotlarczyk jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.

“Naszym celem jest wspieranie szybszego rozwoju polskich firm – od tych najmniejszych, po największe przedsiębiorstwa” – zapowiada nowa Country Director.

„Jeszcze silniej będziemy stawiać na współpracę z naszymi lokalnymi partnerami w Polsce, w tym agencjami i organizacjami branżowymi, jednocześnie kontynuując nasze programy skierowane także do małych i średnich przedsiębiorstw” – dodała Magdalena Kotlarczyk.

W kwietniu br. uruchomiono najnowszą inwestycję firmy w Polsce – region Google Cloud. Google w Polsce działa od 2006 r. Warszawskie biuro jest centrum biznesowym firmy na cały region Europy Środkowo-Wschodniej oraz największym centrum inżynieryjnym Google Cloud w Europie.  

Artur Waliszewski pozostaje regionalnym dyrektorem

Dotychczas funkcję szefa polskiego oddziału Google tymczasowo sprawował Artur Waliszewski, który łączył tę rolę ze stanowiskiem dyrektora biznesowego korporacji region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej dyrektor Google Polska była Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, która od lipca 2019 roku jest globalną dyrektorką działu Google for Startups.