Macrologic: nowe logo i zmiany
Polski dostawca systemów ERP odświeża swój wizerunek.
Spółka zmieniła swoje logo oraz hasło towarzyszące logotypowi z „Business never stops” na „Sprawdzone systemy ERP”, które ma podkreślać doświadczenie w tej dziedzinie. Nowy wizerunek wprowadzono z okazji 30-lecia firmy. Zmianie uległa również nazwa oprogramowania do zarządzania firmą z Xpertis na Macrologic ERP. Spółka chce w ten sposób silniej skojarzyć produkt z jego dostawcą.
Macrologic zapowiada również wprowadzenie w tym roku nowości produktowych, ale na razie nie zdradza szczegółów.
W 2015 r. spółka wypracowała 6,86 mln zł skonsolidowanego zysku netto, o 2,6 proc. więcej niż w 2014 r., przy przychodach wielkości 54,9 mln zł (+1 proc. r/r).
Podobne aktualności
Polska firma zbliża się do lidera krajowego rynku ERP
"Polski rynek oprogramowania dla przedsiębiorstw ma nadal duże możliwości rozwoju" - komentuje ekspert.
KPMG: sztuczna inteligencja w polskich firmach
Wykorzystywana jest najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu łańcucha dostaw. Dane raportu KPMG mówią także o implementacji technologii chmurowych oraz systemu CRM i ERP w polskich firmach.