Nowy szef jest związany z Acerem od 2009 r. W 2014 r. objął stanowisko dyrektora generalnego spółki Asplex, która odpowiada za naprawę urządzeń oraz dystrybucję części zamiennych Acera w całym regionie EMEA. Przed przejściem do Acera Łukasz Łopuszański był związany z branżą konsultingową (PwC), pracował także jako dyrektor finansowy w Elica Group Polska. Posiada dyplom MBA Franklin University.

Łukasz Łopuszyński deklaruje, że w 2016 r. spółka skoncentruje się na rozwoju sprzedaży produktów premium. W kanale zamierza promować klientów sprzedających całą ofertę marki ze szczególnym wsparciem sprzedaży i marketingu u klientów zarówno retail jak i e-tail. Wkrótce rozszerzony zostanie program Acer Reliability Promise, umożliwiający zwrot kosztu urządzenia, które ulegnie awarii w ciągu pierwszego roku od daty zakupu.

Szef firmy zapowiada nowości, które mają poszerzyć grono użytkowników produktów marki. Wśród nich jest nowy komputer dla graczy oraz mini PC o modułowej konstrukcji. Acer planuje także rozwój oferty 2 w 1. W I poł. br. na rynek wejdzie hybrydowy 12-calowy laptop z ekranem 4K. Z kolei w portfolio monitorów będzie powiększana oferta gamingowa.