LPP: strategia IT na nowe czasy
Arkadiusz Wróbel: „Czas życia systemów ulega drastycznemu skróceniu, kto będzie chciał „oszczędnie” je wymieniać, ten nawet nie wie ile stracił na takiej oszczędności”.
LPP zamierza dalej inwestować w analitykę – business intelligence i data science.
CIO sieci odzieżowej LPP, w rozmowie z CRN Polska, podkreśla, że przy kolejnych projektach IT właściciel takich marek, jak Reserved, Cropp czy House, wykorzystuje najnowsze narzędzia programowania i najnowsze rozwiązania, a jednocześnie implementuje rozwiązania patchworkowe. „Jeszcze całkiem niedawno było to uznawane za wadę architektoniczną, znacznie trudniejszą w utrzymaniu i rozwoju. Kto jednak chce przewodzić w stawce musi sam integrować różne rozwiązania, a nie czekać, aż zrobią to inni w jednym narzędziu” – wyjaśnia CIO LPP.
Jak mówi Arkadiusz Wróbel, w najbliższej przyszłości polska sieć odzieżowa będzie realizować około 60 projektów IT. Podkreśla przy tym, że dział IT wraz zarządem nie planuje kolejnych prac dłużej niż w perspektywie roku, bo „nawet w takim okresie bardzo dużo może się zmienić”. Pewne jest natomiast, że LPP zamierza dalej inwestować w analitykę – business intelligence i data science. “Dostęp do właściwych informacji jest kluczowy dla podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się otoczeniu” – mówi Arkadiusz Wróbel.
Cała rozmowa z CIO LPP we wrześniowym wydaniu CRN Polska (wersja cyfrowa numeru będzie dostępna od środy 23 września w zakładce Magazyn CRN).