Logitech sprzeda 62,5 proc. udziału w Lifesize trzem funduszom  – Meritech Capital Partners, Redpint Ventures oraz Sutter Hill Ventures – za 17,5 mln dol. Pozostałe 37,5 proc. zamierza zachować.

Zakup Lifesize nie okazał się dla Logitecha dobrym biznesem – za spółkę oferującą rozwiązania do wideokonferencji zapłacono w 2009 r. ok. 400 mln dol.  Szwajcarska firma liczyła na duży wzrost rynku, takie zresztą były wówczas prognozy. Z planów rozwoju jednak nic nie wyszło. Obroty Lifesize wprawdzie wzrosły, ale w niewielkiej skali – z 90 mln dol. w 2009 r. do 109 mln dol. w 2015 r. Według IDC w 2014 r. w porównaniu z 2013 r. rynek rozwiązań do wideokonferencji spadł o 6,8 proc.
 
Sprzedaż działu wideokonferencji to kolejny krok w transformacji Logitecha. Szwajcarska firma zapowiedziała, że skoncentruje się na rynku konsumenckim. Zamierza całkowicie wycofać się z biznesu OEM. Lifesize kontrolowany przez nowych właścicieli ma natomiast lepiej wykorzystać swój potencjał oferując oprogramowanie do wideokonferencji.