LinkedIn po polsku
Największy na świecie serwis społecznościowy dla profesjonalistów i przedsiębiorców uruchomił polską wersję językową.
Polski interfejs udostępniono jako 17. wersję językową. LinkedIn wyjaśnia tę decyzję dużym znaczeniem naszego kraju w Europie.
– Polska gospodarka przoduje w Europie, a uruchomienie serwisu w nowej wersji językowej zwiększy możliwości pracowników budowania sieci kontaktów biznesowych – zauważył Ariel Eckstein, dyrektor zarządzający LinkedIn w Europie.
Portal ma 150 mln użytkowników, w tym ok. 0,5 mln z Polski. Wśród nich najwięcej jest osób z branży IT, bankowości i telekomunikacji. Według danych serwisu Alexa LinkedIn zajmuje 12. miejsce wśród najpopularniejszych witryn internetowych na świecie.
Podobne aktualności
Hakerzy udają kurierów
Microsoft został zdetronizowany na liście marek, pod które najchętniej podszywają się cyberprzestępcy.
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.