W drugim kwartale 2013 roku przychody firmy wzrosły o 10,1 proc. w porównaniu
z analogicznym kwartałem 2012 i wyniosły 13,58 miliarda dol. Zysk operacyjny w drugim kwartale wyniósł 426,92 miliona dol, a zysk netto 139,04 miliona. Zysk operacyjny, jak i zysk netto były nieco niższe w porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 roku, ale jednocześnie zdecydowanie wyższe w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami bieżącego.

Dział LG Home Entertainment odnotował przychody na poziomie 4,91 miliarda dol., co oznacza 6,4 proc. wzrost w porównaniu z pierwszym kwartałem bieżącego roku i niemal identyczny wynik jak w drugim kwartale 2012. Zysk operacyjny w drugim kwartale wyniósł 95,37 miliona dol, (więcej niż w pierwszym). Głównym czynnikiem wzrostu zdaniem producenta były lepsze wyniki sprzedaży na rynkach rozwijających się i udane debiuty nowych modeli. W porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 roku zysk operacyjny zmalał. LG tłumaczy to zwiększoną konkurencją, mniejszym popytem oraz niższą średnią ceną sprzedaży. Przewidując dalsze osłabienie popytu i pogłębiającą się konkurencję, LG inwestuje w rynek telewizorów premium o dużych przekątnych obrazu oraz planuje ekspansję zaawansowanych technologicznie linii ULTRA HD i telewizorów OLED na rynkach rozwiniętych.

Dział LG Mobile Communications osiągnął 2,78 miliarda dol przychodów, co stanowi wzrost o 34,5 proc. w porównaniu
z analogicznym kwartałem ubiegłego roku. Firma sprzedała 12,1 miliona smartfonów, ustanawiając tym samym swój nowy kwartalny rekord sprzedaży. Zysk operacyjny wzrósł rok do roku i wyniósł 54,37 miliona dol, ale zmalał w porównaniu z pierwszym kwartałem br., głównie za sprawą, jak tłumaczy producent, słabszego popytu na rynku koreańskim, niższej średniej ceny sprzedaży wywołanej większą konkurencją, a także wyższych inwestycji marketingowych. Duża nadzieję na poprawę wyników sprzedaży dostawca pokłada w  obecnych i nadchodzących debiutach rynkowych smartfonów z serii L II generacji i serii F. Topowe modele, takie jak G Pro czy LG G2 mają poprawić konkurencyjność portfolio firmy.

Dział LG Home Appliance
zanotował najlepsze przychody w swojej historii – 2,84 miliarda dol. (wzrost o 10,9 proc. rok do roku). Według komunikatu LG stało się tak głównie za sprawą lepszych wyników sprzedaży w USA oraz na rynkach rozwijających się – w Chinach i Ameryce Łacińskiej. Zysk operacyjny wyniósł 107,84 miliona dol i wzrósł w porównaniu z ubiegłym kwartałem, ale zmalał rok do roku w wyniku zwiększonych inwestycji R&D. LG skupi się na dalszym rozwijaniu działu AGD, produkując zróżnicowane i bardziej energooszczędne urządzenia oraz optymalizując koszty ich produkcji.

Dział LG Air Conditioning and Energy Solutions
odnotował rekordowe przychody
w wysokości 1,55 miliarda dol, (wzrost o 18,4 proc.  rok do roku i 42,5 proc. wzrostu kwartał do kwartału). Zysk operacyjny wyniósł 152,41 miliona dol i wzrósł zarówno
w porównaniu z ubiegłym kwartałem, jak i analogicznym kwartałem 2012 roku. Marża operacyjna wzrosła do 9,9 proc.