Lenovo w Veracomp – Exclusive Networks
Firmy nawiązały współpracę.

Na początek wspólna oferta obejmie rozwiązania do komunikacji i współpracy Lenovo ThinkSmart.
Lenovo Polska i Veracomp – Exclusive Networks Poland ogłosiły, że tworzą nowy kanał sprzedaży. Współpraca w pierwszej kolejności obejmie produkty ThinkSmart.
Są to urządzenia przeznaczone są do projektów biura hybrydowego, kompatybilne z popularnymi platformami komunikacji wideo, jak Microsoft Teams, Google Meet i Zoom, przeznaczone do pomieszczeń różnej wielkości. Do tego dochodzą akcesoria i możliwość zarządzania z chmury.
„Nawiązanie współpracy z dystrybutorem VAD – Veracomp – Exclusive Networks, jest nowym etapem rozwoju dla Lenovo na polskim rynku i naturalnym wyborem dla budowania kanału sprzedaży rozwiązań Smart Collaboration” – komentuje Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager.
„Tworząc specjalizowany kanał dystrybucji zapewniamy partnerom handlowym dużo łatwiejszy dostęp do wiedzy, wsparcia przedsprzedażowego oraz magazynu rozwiązań Lenovo ThinkSmart” – dodaje.
Producent i dystrybutor będą wspólnie realizować m.in. działania marketingowe, edukacyjne, zapowiadają zapewnienie odpowiedniego poziom wsparcia technicznego nawet dla najbardziej skomplikowanych projektów.
Product Managerem, odpowiedzialnym za sprzedaż rozwiązań Lenovo w Veracomp – Exclusive Networks, został Adam Kaczmarek.
Podobne aktualności
CEO Lenovo: „wyzwania zewnętrzne mogą pozostać w krótkim okresie”
W II kw. br. sprzedaż w biznesie PC Lenovo spadła o blisko 400 mln dol. r/r. Jednak biznes infrastrukturalny i usługowy poprawiły bilans.
Słabnie rynek tabletów. Android z najniższym udziałem od 10 lat
Rynek tabletów zanurkował o 15 proc. w II kw. 2022 r. Jednak jest sprzęt, na który popyt nadal jest silny.