Lenovo Polska i Veracomp – Exclusive Networks Poland ogłosiły, że tworzą nowy kanał sprzedaży. Współpraca w pierwszej kolejności obejmie produkty ThinkSmart.

Są to urządzenia przeznaczone są do projektów biura hybrydowego, kompatybilne z popularnymi platformami komunikacji wideo, jak Microsoft Teams, Google Meet i Zoom, przeznaczone do pomieszczeń różnej wielkości. Do tego dochodzą akcesoria i możliwość zarządzania z chmury.  

„Nawiązanie współpracy z dystrybutorem VAD – Veracomp – Exclusive Networks, jest nowym etapem rozwoju dla Lenovo na polskim rynku i naturalnym wyborem dla budowania kanału sprzedaży rozwiązań Smart Collaboration” – komentuje Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager.

„Tworząc specjalizowany kanał dystrybucji zapewniamy partnerom handlowym dużo łatwiejszy dostęp do wiedzy, wsparcia przedsprzedażowego oraz magazynu rozwiązań Lenovo ThinkSmart” – dodaje.

Producent i dystrybutor będą wspólnie realizować m.in. działania marketingowe, edukacyjne, zapowiadają zapewnienie odpowiedniego poziom wsparcia technicznego nawet dla najbardziej skomplikowanych projektów.  

Product Managerem, odpowiedzialnym za sprzedaż rozwiązań Lenovo w Veracomp – Exclusive Networks, został Adam Kaczmarek.