Przeprowadzona kilka miesięcy temu restrukturyzacja obejmowała znaczące zmiany m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie. Oprócz tego zwiększono liczbę konsultantów technicznych. Producent twierdzi, że poprawie uległa również obsługa call center. W efekcie 30 proc. usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.

Lenovo zapewnia, że dzięki wspominanym usprawnieniom serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej niż 5 dni roboczych w systemie door-to-door. Postanowiło 27 sierpnia uruchomić w Polsce akcję Lenovo Premium Care, w ramach której gwarantuje zwrot 100 proc. ceny zakupu ultrabooków z serii Yoga, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni. Gwarancja dotyczy kilkunastu modeli z serii 500, 700 i 900, zakupionych do 31 grudnia 2019 r.