Lenovo: nowy szef Motoroli w regionie
Celem firmy jest zwiększenie udziału w rynku smartfonów w EMEA.
Fabio Capocchi poprzednio pracował w Lenovo w Hiszpanii, a wcześniej był związany z Epsonem i Asusem.
Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) Lenovo w regionie EMEA. Jego zadaniem jest utrzymanie wysokiego tempa wzrostu sprzedaży EMEA MBG po roku 2021/2022. Według producenta region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla Motoroli.
Motorola po zeszłorocznej restrukturyzacji wchodzi w skład Intelligent Devices Group Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W IV kw. 2021 r. w ujęciu światowym Lenovo zwiększyło sprzedaż smartfonów o 46 proc. r/r.
Fabio Capocchi jest następcą Francois LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.
Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Według firmy jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się producenta na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału na rynku monitorów i tabletów z systemem Android.
Przed przejściem do Lenovo Fabio Capocchi zajmował różne stanowiska w europejskich oddziałach Epsona i Asusa, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.
Podobne aktualności
Lenovo powróciło do wzrostu sprzedaży
Po 5 kwartałach spadków z rzędu (rok do roku), przychody Lenovo poszły w górę do ponad 15 mld dol.
Zadbaj o zdrowie, komfort pracownika i stwórz ergonomiczne stanowisko pracy z zestawem od Lenovo
Skorzystaj z promocji cenowej Lenovo na zestawy, które spełniają wymagania nowych przepisów BHP w zakresie stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe.