Lenovo: nowy szef biznesu mobilnego w Polsce
Powołano dyrektora generalnego biznesu mobilnego Lenovo w Polsce i regionie.

Od 1 kwietnia 2018 r. stanowisko General Managera w Lenovo Mobile Business Group Polska i regionie SEE (Europa Południowo-Wschodnia) obejmie Kuba Pancewicz. Będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój marki Motorola w Polsce i regionie. Jego zadaniem jest zwiększenie świadomości marki i dalszy wzrost jej udziału w rynku, tak by stała się wiodącym brandem smartfonów w krajach SEE.
Kuba Pancewicz ma wieloletnie międzynarodowe doświadczenie na rynku rozwiązań mobilnych. W ostatnich latach był CEO w Young Digital Planet, firmy należącej do Sanoma Group, tworzącej cyfrowe rozwiązania dla edukacji. Wcześniej przez 16 lat (1998-2014) pracował w Nokii, pełniąc m.in. przez 5 lat funkcję dyrektora generalnego w Polsce. Zarządzał także rynkami zagranicznymi (m.in. na środkowym wschodzie, w Afryce, Indiach), a w 2011 r. zajął stanowisko Head of Mobile Phones w Europie. W Nokii był także dyrektorem sprzedaży na Europę. Przed przejściem do fińskiej firmy 3 lata spędził w IBM.
Podobne aktualności
Lenovo: spadek głębszy niż oczekiwano w II kwartale
Słaby popyt na globalnym rynku ograniczył sprzedaż PC i serwerów. Biznes oparty na usługach osiągnął natomiast silny wzrost i wysoką rentowność.
Lenovo: spadek sprzedaży o 24 proc. Wzrost powróci w II poł. roku
"Sprzedaż została zakłócona przez czyszczenie zapasów” - komentuje firma wyniki biznesu PC. Jednak wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na infrastrukturę i usługi.
Zmiana w Top 3 producentów tabletów
Powrót na rynek globalnego gracza powinien pomóc sprzedaży - wynika z przewidywań.