Lenovo: nowy portal dla partnerów w regionie EMEA
Serwis zostanie udostępniony 4 listopada. Według Lenovo ułatwiono nawigację, wprowadzono jednokrotne logowanie do wszystkich funkcji, dodano nowe narzędzia dla partnerów.
Nowy Portal Partnerów Biznesowych zastąpi dotychczasową Sieć Partnerów Lenovo (LPN) obejmującą kilka podwitryn z różnymi interfejsami, do których trzeba logować się osobno. Ponad 30 witryn zredukowano do jednej, a wszystkie połączone ze sobą narzędzia będą dostępne po jednym zalogowaniu. Poprawiono interfejs, który ma być intuicyjny i łatwy w obsłudze.
Nowy system wprowadza panele z informacjami dotyczącymi zarówno poszczególnych partnerów, jak i producenta. Wspólny marketing ma być łatwiejszy dzięki nowemu narzędziu do tworzenia materiałów pod markami partnera i Lenovo. Dodano narzędzie do wyszukiwania treści marketingowych. Serwis udostępnia kilka sposobów kontaktu, takich jak e-mail, telefon, czat, a także grupy Lenovo EMEA na LinkedIn i Twitterze. W nowym portalu zamieszczono także materiały edukacyjne i kursy.
Neil Berville, dyrektor wykonawczy ds. współpracy w regionie EMEA, poinformował, że nowy portal to „wielomilionowa inwestycja”, zaś współpraca z partnerami jest priorytetem firmy.
Podobne aktualności
Lenovo powróciło do wzrostu sprzedaży
Po 5 kwartałach spadków z rzędu (rok do roku), przychody Lenovo poszły w górę do ponad 15 mld dol.
Zadbaj o zdrowie, komfort pracownika i stwórz ergonomiczne stanowisko pracy z zestawem od Lenovo
Skorzystaj z promocji cenowej Lenovo na zestawy, które spełniają wymagania nowych przepisów BHP w zakresie stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe.