Nowy Portal Partnerów Biznesowych zastąpi dotychczasową Sieć Partnerów Lenovo (LPN) obejmującą kilka podwitryn z różnymi interfejsami, do których trzeba logować się osobno. Ponad 30 witryn zredukowano do jednej, a wszystkie połączone ze sobą narzędzia będą dostępne po jednym zalogowaniu. Poprawiono interfejs, który ma być intuicyjny i łatwy w obsłudze.
 
Nowy system wprowadza panele z informacjami dotyczącymi zarówno poszczególnych partnerów, jak i producenta. Wspólny marketing ma być łatwiejszy dzięki nowemu narzędziu do tworzenia materiałów pod markami partnera i Lenovo. Dodano narzędzie do wyszukiwania treści marketingowych. Serwis udostępnia kilka sposobów kontaktu, takich jak e-mail, telefon, czat, a także grupy Lenovo EMEA na LinkedIn i Twitterze. W nowym portalu zamieszczono także materiały edukacyjne i kursy.

Neil Berville, dyrektor wykonawczy ds. współpracy w regionie EMEA, poinformował, że nowy portal to „wielomilionowa inwestycja”, zaś współpraca z partnerami jest priorytetem firmy.