Rozmówca CRN Polska podkreśla, że „o ile CSP było faktycznie zmianą modelu, czyli klient miał zapewnioną elastyczność, mógł mieć umowę miesięczną, mógł kupować licencje i je zmieniać, o tyle NCE zabiera tę elastyczność i podwyższa ceny. I to pod pretekstem, że każdy działa w oparciu o plany roczne”.

W kontekście najnowszych wyników finansowych Netwise, poruszamy też kwestię strategii działania firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku IT. Jednym z jej przejawów jest bardzo uważna selekcja wdrożeń do realizacji.

Jak ktoś przychodzi i mówi ‘mam kasę i potrzebuję CRM-a’ to wcale nie znaczy, że będziemy to dla niego robić. I to nie dlatego, że jesteśmy butni i nie mamy ludzi, tylko dlatego, że CRM to nie jest wdrożenie poczty czy Teamsów i klient może nie być na to gotowym. Nienawidzę firm, które wyznają filozofię, że skoro klient przychodzi z kasą, to zawsze trzeba ją wziąć, czy ma to dla klienta sens czy nie” – podkreśla Jakub Skałbania, Chief Growth Officer w Netwise.

Całe nagranie jest dostępne na naszych kanałach:
YouTube
Spotify
iTunes