IMS podpisał umowę ramową na instalacje systemów Digital Signage z jednym z banków, który ma w kraju kilkaset oddziałów – poinformowała spółka. Kontrakt został zawarty na czas 3 lat z możliwością jego przedłużenia na kolejne 2 lata. W 3-letnim okresie przychody wyniosą 10 – 11 mln zł, jeżeli zlecenia obejmą w tym czasie wszystkie oddziały – szacuje zarząd. Pierwsze wdrożenie w kilku oddziałach ma zostać zrealizowane do końca sierpnia br. Jego wartość to 0,3 mln zł.

IMS, który specjalizuje się m.in. w rozwiązaniach do marketingu wideo i audio, w 2019 r. wypracował blisko 59 mln zł przychodów ze sprzedaży i 9,4 mln zł zysku netto dla akcjonariuszy. Wyniki poprawiły się wobec poprzedniego roku.

Natomiast w I kw. 2020 r. nastąpił spadek skonsolidowanych przychodów z 13,5 mln zł przed rokiem do 10,4 mln zł. Zysk dla akcjonariuszy zmniejszył się o blisko połowę, do 0,94 mln zł. Na Digital Signage IMS wypracował w minionym kwartale 285 tys. zł przychodów wobec 1 mln zł przed rokiem.