Koniec Redcoon.pl. MediaMarktSaturn wyjaśnia powody
Grupa koncentruje się na najsilniejszej marce - komentuje potentat handlu elektroniką.
Z końcem marca br. zakończył działalność e-sklep Redcoon.pl, należący do grupy MediaMarktSaturn. Koncern wyjaśnia, że decyzja ta została podjęta po strategicznym zamknięciu marki w całej Europie (wcześniej zakończyły działalność e-sklepy Redcoon w innych krajach). W Polsce sieć koncentruje się na marce Media Markt.
„Sklep redcoon.pl był w portfolio MediaMarktSaturn Polska od 2016 roku i funkcjonował jako Pure Player. W ramach przyjętej strategii koncentracji na jednej silnej marce zarząd polskiej spółki zdecydował o zakończeniu działalności sklepu redcoon.pl. Zaprzestanie działalności handlowej nie wpływa na zobowiązania redcoon.pl.” – komunikuje MediaMarktSaturn Polska.
Znacznie większa rozpoznawalność marki Media Markt oraz efekty synergii wpłynęły na decyzję o rezygnacji ze sprzedaży poprzez Redcoon.pl – wynika z komentarza.
„MediaMarkt jest jedną z najsilniejszych marek pod względem rozpoznawalności. Dlatego zdecydowaliśmy skoncentrować się wyłącznie na rozwoju wszystkich kanałów tego brandu. Dzięki temu uzyskamy jeszcze lepszy efekt synergii, wykorzystując przy tym wszelkie możliwe punkty kontaktu z klientem. Stawiamy na zapewnienie naszym klientom różnorodnych, pozytywnych doświadczeń zakupowych, zarówno on-, jak i offline. Takich możliwości nie daje oferta Pure Player." – przekonuje Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.
Zamknięcie Redcoon.pl zbiegło się z wejściem Media Markt na Allegro.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.