Konferencja dla partnerów Zebra Technologies
Partnerzy Zebra Technologies, którzy szukają nowych perspektywicznych źródeł przychodów, spotkają się 13 listopada w warszawskim hotelu Radisson Blue na seminarium poświęconym urządzeniom do drukowania kart plastikowych.
Partnerzy, którzy pojawią się w Warszawie, dowiedzą się, w jaki sposób można zarobić na sprzedaży tego typu urządzeń, i zapoznają się z najnowszymi technikami oraz produktami. Dzięki temu będą mogli rozpocząć
działanie na rynku, który obejmuje druk kart lojalnościowych, rabatowych,
podarunkowych, identyfikatorów itp.
Na spotkaniu zostaną
przedstawione przykłady zastosowań kart w sektorze handlowym, bankowym, służbie
zdrowia, podczas imprez sportowych czy też karty – jako narzędzia kontroli
dostępu. Z danych Zebra Technologies wynika, że sprzedaż w tym segmencie rośnie
szybciej niż ogólny zbyt urządzeń IT w Polsce. Dzieje się tak dlatego, że
sprzedawcy, zwłaszcza w czasach spowolnienia gospodarczego, szukają najlepszych
metod na zdobycie stałych klientów. Karty lojalnościowe to jeden z najchętniej,
choć wciąż stosunkowo rzadko, wykorzystywanych sposobów.
Rejestracja pod adresem http://preview.smartfocusdigital.com/go.asp?/.pages.zebraplcardsmdm/bZEB001
Patronem medialnym spotkania jest CRN Polska.
Agenda
09.30 – 10.00 Rejestracja przy kawie
10.00 – 10.20 Powitanie – Piotr Kalicki
10.20 – 11:30 Rynki pionowe w Europie, Karty plastikowe – przykłady zastosowań – Ricardo Moreno
11.30
– 12:00 Przerwa kawowa
12.00 – 12.30 Studium przypadku –
wystąpienie klienta cz.I
12.30
– 13:00 Studium przypadku – wystąpienie klienta cz.II
13.00 – 14.00 Lunch
14.00 – 14.30 Koncept-L – oferta i rola dystrybutora – Maciej
Chrzanowski
14.30 – 15.00 Portfolio produktowe – Ricardo Moreno
15:00 – 15:30 Promocje, możliwości współpracy z Zebrą – Piotr Kalicki
15:30 – 15:40 Losowanie nagród – Piotr Kalicki
15:40 – 16:40 Warsztaty: prezentacja urządzeń – Ricardo Moreno, Piotr Kalicki
Podobne aktualności
Sojusz Ricoh i Zebra Technologies
Ricoh zajmie się serwisem i zarządzaniem drukiem z urządzeń marki Zebra.
Tablety oczekiwane w handlu
Dwie trzecie pracowników sklepów uważa, że tablety pomogą im poprawić obsługę klientów. Ci z kolei mają niewielkie zaufanie do detalistów.