Jak poinformował Sławomir Mamzer, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Komputroniku, spółka koncentruje się obecnie na analizie rentowności i działalności centrów handlowych. Szuka sposobów na przyciągnięcie klientów.

– Jeśli uznamy, że określone centrum handlowe nie spełnia naszych oczekiwań, zwrócimy się do jego kierownictwa z propozycją podjęcia działań, dzięki którym galeria będzie bardziej atrakcyjna dla konsumentów. Mamy poczucie, że nie wszędzie potencjał centrum handlowego jest wykorzystany w optymalny sposób. Z drugiej strony mamy pomysły, jak to zmienić – mówi Sławomir Mamzer.

Komputronik zapowiedział przeniesienie niektórych salonów do nowych, lepszych lokalizacji. W 2011 r. spółka planuje także otwarcie do 10 nowych sklepów, przede wszystkim franczyzowych (m.in. w Giżycku, Ożarowie i Raciborzu). Kilka dni temu ruszyła sprzedaż w najnowszym salonie franczyzowym Komputronika w Krośnie.

Coraz ważniejszym rodzajem działalności mają być usługi – zarówno dla konsumentów jak i dla firm. Należy do nich między innymi pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania, a także serwis pogwarancyjny notebooków i komputerów stacjonarnych.