Komputronik zapowiedział zmianę lokalizacji sklepów
Niektóre sklepy sieci zostaną przeniesione do nowych, lepszych miejsc – poinformowała spółka. W ocenie sytuacji ma pomóc analiza rentowności centrów handlowych. Komputronik sprawdza, gdzie opłaca się sprzedawać.
Jak poinformował Sławomir Mamzer, dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej w Komputroniku, spółka koncentruje się obecnie na analizie rentowności i działalności centrów handlowych. Szuka sposobów na przyciągnięcie klientów.
– Jeśli uznamy, że określone centrum handlowe nie spełnia naszych oczekiwań, zwrócimy się do jego kierownictwa z propozycją podjęcia działań, dzięki którym galeria będzie bardziej atrakcyjna dla konsumentów. Mamy poczucie, że nie wszędzie potencjał centrum handlowego jest wykorzystany w optymalny sposób. Z drugiej strony mamy pomysły, jak to zmienić – mówi Sławomir Mamzer.
Komputronik zapowiedział przeniesienie niektórych salonów do nowych, lepszych lokalizacji. W 2011 r. spółka planuje także otwarcie do 10 nowych sklepów, przede wszystkim franczyzowych (m.in. w Giżycku, Ożarowie i Raciborzu). Kilka dni temu ruszyła sprzedaż w najnowszym salonie franczyzowym Komputronika w Krośnie.
Coraz ważniejszym rodzajem działalności mają być usługi – zarówno dla konsumentów jak i dla firm. Należy do nich między innymi pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania, a także serwis pogwarancyjny notebooków i komputerów stacjonarnych.
Podobne aktualności
Skarbówka odmówiła Komputronikowi
Mazowiecki US nie zgodził się na rejestrację umowy o utworzeniu podatkowej grupy kapitałowej.
Komputronik tworzy podatkową grupę kapitałową
Ułatwi i zoptymalizuje rozliczenia podatkowe - przewiduje spółka.