Po wielu miesiącach stagnacji spowodowanej pandemią w ostatnich tygodniach Komputronik otworzył nowe sklepy, m.in. w Częstochowie, Zielonej Górze, Łodzi, Gdyni i Gliwicach. Marka stawia przede wszystkim na punkty znajdujące się bezpośrednio przy ulicy, które mogą działać niezależnie od rozwoju epidemii (galerie handlowe są narażone na lockdowny).

Wkrótce pierwszy kompletny remodelling

„W dużych miastach większość klientów wciąż wybiera galerie handlowe, dlatego planujemy pozostać w najlepszych lokalizacjach, również dzięki relokacjom w ramach tych samych galerii, jak to miało miejsce kilka tygodni temu we Wrocławiu. Jesienią planujemy otwarcie kolejnego salonu w Warszawie – pierwszego po kompleksowym remodelingu” – komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.

Salony ze strefami

W nowych sklepach wyeksponowano strefy z najpopularniejszym sprzętem. Są to laptopy, smartfony i komputery stacjonarne, w tym gamingowe. Są też urządzenia smart home oraz strefa usług, z których klienci mogą skorzystać na miejscu w salonie.

W roku obrachunkowym 2020/21 (1 kwietnia 2020 r. – 31 marca 2021 r.) Komputronik osiągnął 8,76 mln zł zysku netto (rok wcześniej była strata) przy 1,48 mld zł przychodów ze sprzedaży (spadek o ponad 10 proc. r/r). Firma zapowiedziała kontynuację strategii rozwoju kluczowych kategorii produktowych i działania omnichannel.