Pierwsze punkty obsługi klientów Komputronika zostały otwarte w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu. Można w nich kupić nowy sprzęt (jak laptopy, smartfony, monitory, drukarki, akcesoria), odebrać zakupy internetowe, skorzystać z usług (serwis, konfiguracja sprzętu, usługi finansowe i in.).

Komputronik zapowiedział otwarcie takich obiektów na początku listopada. Według detalisty alternatywne punkty obsługi klientów to tymczasowe rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie sprzedaży i odbiór zamówień w związku z koniecznością zamknięcia sklepów w centrach handlowych. Nowe punkty będą znajdować się w największych miastach w miejscach łatwo dostępnych dla klientów, m.in. przed galeriami handlowymi.

– W całym kraju otworzymy i utrzymamy do końca roku ok. 20 takich miejsc – zapowiada Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronika.