Salon ma 118 m kw. powierzchni. Zastosowano w nim wprowadzany od jakiegoś czasu w sklepach sieci nowy wystrój. Centralnym elementem jest wyspa, na której można prezentować nowości. Klienci mają do nich swobodny dostęp. W lokalu dominuje biel. Przydaje wnętrzu lekkości i akcentuje ekspozycję produktów. Meble zostały wyposażone w system „space wall”, który umożliwia wygodną i bezpieczną ekspozycję towaru w zależności od asortymentu. Pierwsze tego rodzaju zmiany w wystroju salonów Komputronik wprowadził w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Odbiór był pozytywny, tzn. według zapewnień spółki w obiektach urządzonych według nowej koncepcji wzrosły obroty, w związku z tym nowości będą wprowadzane w kolejnych sklepach.

– Salon w w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska powstał w nowej konwencji, która jest odzwierciedleniem naszej filozofii ciągłego unowocześniania oraz większej dostępności dla klienta. Chcemy, żeby nasi klienci mogli w swobodny sposób zapoznać się z nowościami technologicznymi, przetestować je na miejscu oraz wybrać, przy wsparciu naszych doradców, najbardziej odpowiednie dla siebie rozwiązania. Chcemy być jak najbliżej naszych klientów i służyć im pomocą, do czego przygotowani są wszyscy nasi doradcy. Nowa aranżacja naszych salonów umożliwia nam również lepszą ekspozycję produktów, dzięki czemu będziemy w stanie dużo efektywniej promować nowości oraz ciekawe rozwiązania technologiczne, na które chcemy zwrócić uwagę klientów –
powiedział Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronika.

Firma przygotowuje się do otwarcia salonu Komputronik Megastore, który będzie wielofunkcyjnym centrum nowoczesnych technologii. – Myślę, że już w niedługim czasie będę w stanie przekazać więcej szczegółów na ten temat – dodał Wojciech Buczkowski.

Komputronik ma obecnie 39 salonów własnych. Ogółem sieć sprzedaży składa się z ponad 220 salonów (własne, partnerskie, franczyzowe i agencyjne).