Wysyłki są obecnie realizowane z dwóch magazynów: firmy Complex Logistic, z którą dystrybutor zawarł umowę w lipcu br. na outsourcing usług logistycznych oraz z magazynu własnego Komputronika. Według wcześniejszych zapowiedzi miał on zostać zamknięty, aby dostawy przejął w całości Complex Logistic. Zmianę planów spółka tłumaczy przejściowymi problemami z terminowością wysyłek. Oto treść komunikatu, przesłanego 3 września przed południem do redakcji CRN Polska:

’Zarząd Komputronik SA informuje, że w związku z przejściowymi problemami z terminowością wysyłek – co jest efektem rozpoczętego procesu outsourcingu usług magazynowych – podjęta została decyzja o prowadzeniu działań logistycznych za pośrednictwem dwóch magazynów. Włączenie do obsługi klientów magazynu centralnego Komputronik SA przywróciło terminowość wysyłek dla większości grup asortymentowych. W przypadku kilku pozostałych linii produktowych wciąż występują 1-dniowe opóźnienia, które zostaną rozwiązane najpóźniej do końca bieżącego tygodnia. Po tym czasie wszystkie wysyłki będą przekazywane do Odbiorców bez żadnych zakłóceń. Zarząd Komputronik SA, korzystając z okazji, chciałby serdecznie przeprosić Klientów i Kontrahentów za zaistniałe utrudnienia.’

Od początku roku Komputronik zrealizował 200 tys. wysyłek do klientów. Według planów ogłoszonych w lipcu br., dystrybutor w ciągu 5 lat chce zaoszczędzić na usługach logistycznych ok. 10 mln zł.