Komputronik poinformował, że przedłużył działanie mobilnych punktów obsługi. Utworzono je w listopadzie po zamknięciu galerii handlowych. W związku obowiązującym od 28 grudnia kolejnym lockdownem w centrach handlowych obiekty przewidziane jako tymczasowe nadal funkcjonują.

Mobilne punkty obsługi będą usytuowane w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Rzeszowie i Gdańsku.

Można w nich skorzystać m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu, finansowych i kupić sprzęt dostępny od ręki (laptopy, smartfony, monitory, drukarki, akcesoria). Pełnią funkcję punktów odbioru zakupów internetowych.

Po zamknięciu sklepów Komputronika w galeriach nadal pozostają otwarte salony znajdujące się bezpośrednio przy ulicy.

W I poł. roku obrachunkowego (II i III kw. 2020 r.) grupa Komputronik osiągnęła 3,13 mln zł zysku netto przy przychodach 610 mln zł.