Na początku kwietnia br. Dominik Spodek objął funkcję Key Account Manager – Business Channel w polskim oddziale Brothera. Na nowym stanowisku odpowiada za umacnianie relacji z obecnymi partnerami i rozwój sprzedaży w kanale biznesowym.

Menedżer jest związany z Brotherem od ponad 5 lat. Dotychczas, od kwietnia 2021 r., pracował na stanowisku Dealer and Supplies Category Account Manager. Do jego zadań należało zarządzanie stanami magazynowymi materiałów eksploatacyjnych oraz współpraca z dystrybutorami i firmami handlowymi. Zajmował się również rozwojem kanału partnerskiego, prowadzeniem szkoleń i pozyskiwaniem nowych kontrahentów.

Na poprzednim stanowisku Dominik Spodek odpowiadał także za budowę kanału sprzedaży skanerów Brothera w Polsce. Po awansie nadal będzie się tym zajmował.

Menedżer jest absolwentem Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

W dobie dynamicznych zmian na rynku biznesowym kluczowe staje się dopasowanie urządzeń do oczekiwań klientów. Przygotowanie zaplecza technicznego firmy do wdrażania kolejnych innowacji jest niepisanym obowiązkiem partnerów technologicznych, którzy powinni rzetelnie wpływać na umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na rynku” – mówi Dominik Spodek Key Account Manager – Business Channel w Brother Polska.

To kolejny awans w zespole firmy. Na początku roku Piotr Gołębczyk został Business Channel Team Leaderem,