CreativeForge Games, spółka produkująca gry wideo, fatalnie zaczęła nowy rok. W dniu 29 stycznia wypowiedzenia złożyło 18 osób, czyli blisko połowa 40-osobowego zespołu. Kilka dni wcześniej, 21 stycznia br. rezygnację ze skutkiem natychmiastowym złożył prezes Kacper Szymczak. Spółka podaje, że powodem była rozbieżność zdań, w jakim modelu ma działać firma. Ponadto planowane zmiany (miało je głosować zgromadzenie akcjonariuszy) miały uniemożliwić sprawowanie przez zarząd swoich funkcji.

Akcje spółki, notowane na giełdowym rynku NewConnect, potaniały od szczytu notowań w sierpniu ub.r. z ok. 50 zł do ok. 12 zł.

Zarząd uspokaja, że trwają prace nad nową strategią, opartą na produkcji gier, na które spółka ma zapewnione finansowanie.

W kwartałach I-III 2018 r. spółka miała 2,83 mln zł przychodów oraz 602 tys. zł straty netto. Rok wcześniej strata przekroczyła 2,1 mln zł przy blisko 1,5 mln zł przychodów.