Klienci więcej zapłacą za dobrą obsługę
W sklepie z obsługą na wysokim poziomie konsumenci gotowi są zostawić więcej pieniędzy - wynika z danych przytoczonych na seminarium Customer Experience.
Według danych zaprezentowanych przez Martę Łukawską-Daruk z Fundacji Obserwatorium Zarządzania, 86 proc. konsumentów gotowych jest zapłacić więcej za dobrą obsługę, ale 76 proc. deklaruje, że może zrezygnować z zakupu, jeżeli obsługa im nie odpowiada.
Podczas spotkania wicepremier i minister gospodarki, Janusz Piechociński, życzył zebranym, by przestrzeganie praw konsumentów było 'obowiązującą postawą’ wśród sprzedawców. Zauważył także, że siła konsumentów zwiększyła się i są oni w stanie zmuszać przedsiębiorców do przestrzegania ich praw.
Podobne aktualności
Jak uaktywnić klientów, którzy nie kupują?
W bazie każdego e-sklepu znajduje się grupa klientów, którzy od dłuższego czasu nie robią zakupów. Są sposoby, aby ponownie zachęcić ich do wydawania pieniędzy.
Nadchodzi boom na roboty konsumenckie
'Sytuacja na tym rynku jest podobna, jak na rynku komputerów w późnych latach 70' - ocenia Juniper Research.
Konsumenci chętnie zapłacą za lepszą obsługę
Ponad połowa (54 proc.) konsumentów zapłaciłaby więcej za lepszą obsługę klienta, oferowaną przez preferowane marki. Sklepy tradycyjne nadal są cenione – wynika z badania Xeroksa.