Placówka rozpocznie działalność 18 maja w Centrum Handlowym Jantar. Powierzchnia sklepu wynosi 3 tys. m kw. Zatrudnienie w markecie znalazło 30 osób. Asortyment obejmuje ponad 13 tys. produktów. Jula oferuje rozmaite produkty do domu, ogrodu, wypoczynku, w tym elektronikę, m.in. akcesoria komputerowe (jak klawiatury, myszy, podkładki chłodzące, torby, słuchawki, pendrive’y), routery, wkłady do drukarek, joypady, dodatki do telewizorów.

Jula jest obecna w Polsce od listopada 2011 r. Do tej pory uruchomiła pięć marketów – w Warszawie, Jankach k. Warszawy, w Łodzi, Lublinie i Kobierzycach k. Wrocławia (część hal przejęła po Electroworldzie). Otwierając sklep w Słupsku firma chce m.in. sprawdzić, na ile jej oferta będzie atrakcyjna w mniejszych miastach.

– Do tej pory sklepy Jula powstawały w dużych ośrodkach. Planując ekspansję w Polsce jesteśmy jednak bardzo ciekawi jak nasz koncept zachowa się w miastach, których populacja oscyluje w granicach 100 tysięcy mieszkańców –
mówi Daniel Adamiuk, Country Manager Juli.

Z okazji otwarcia nowego marketu zapowiedziano promocje i inne atrakcje.