– Zdecydowaliśmy się na zmianę formuły konferencji, umożliwiając dostawcom bezpośredni kontakt z klientem. Chcemy, aby głównym celem spotkań było ułatwienie przygotowywania oferty, doboru odpowiedniego sprzętu oraz wdrażania rozwiązań dla SMB – wyjaśnia Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i członek zarządu AB.

Dostawcy będą prezentować swoje produkty pod hasłem „Nowoczesne biuro – kompleksowa oferta dla firm z sektora SMB”. Również ich wystąpienia będą prowadzone w nowej formie – w pierwszej części zostaną zaprezentowane rozwiązania dla małych i średnich firm oraz trendy, potem nastąpi spotkanie z trenerem biznesu. Showroom umożliwi pokazanie całego, nowoczesnego biura. Podczas prezentacji dostawcy będą podkreślać korzyści ze współpracy i sprzedaży rozwiązań.

Terminy spotkań są następujące: 

9 kwietnia – Szczecin
10 kwietnia – Bydgoszcz
11 kwietnia – Poznań
16 kwietnia – Białystok
17 kwietnia – Lublin
23 kwietnia – Wrocław
25 kwietnia – Katowice

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach www.abonline.pl i www.ab.pl.

Patronem medialnym AB Roadshow jest CRN Polska.