Jubileuszowa edycja AB Roadshow 2013
W kwietniu rozpocznie się 10. edycja AB Roadshow. Tegorocznemu cyklowi konferencji towarzyszy zmiana formuły spotkania.
– Zdecydowaliśmy się na zmianę formuły konferencji, umożliwiając dostawcom bezpośredni kontakt z klientem. Chcemy, aby głównym celem spotkań było ułatwienie przygotowywania oferty, doboru odpowiedniego sprzętu oraz wdrażania rozwiązań dla SMB – wyjaśnia Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i członek zarządu AB.
Dostawcy będą prezentować swoje produkty pod hasłem „Nowoczesne biuro – kompleksowa oferta dla firm z sektora SMB”. Również ich wystąpienia będą prowadzone w nowej formie – w pierwszej części zostaną zaprezentowane rozwiązania dla małych i średnich firm oraz trendy, potem nastąpi spotkanie z trenerem biznesu. Showroom umożliwi pokazanie całego, nowoczesnego biura. Podczas prezentacji dostawcy będą podkreślać korzyści ze współpracy i sprzedaży rozwiązań.
Terminy spotkań są następujące:
9 kwietnia – Szczecin
10 kwietnia – Bydgoszcz
11 kwietnia – Poznań
16 kwietnia – Białystok
17 kwietnia – Lublin
23 kwietnia – Wrocław
25 kwietnia – Katowice
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach www.abonline.pl i www.ab.pl.
Patronem medialnym AB Roadshow jest CRN Polska.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.