„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim” – mówi Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, a ma duże doświadczenie w tej kwestii, bo sam wcześniej pracował przez blisko 5 lat u partnera wdrożeniowego. W Salesforce jest od blisko 3 lat.

Nasz rozmówca w podcaście CRN Polska rozprawia się z mitami na temat dostawcy znanego głównie z CRM (choć ma on szersze portfolio). Po pierwsze Salesforce nie jest firmą skoncentrowaną tylko na dużych klientach.

„Zdecydowanie naszym dużym rynkiem są firmy małe, a nawet mikro. Mamy nawet zespół dedykowany dla firm małych i mikro na Polskę” – zaznacza Piotr Lempkowski, wyjaśniając, że dostawca jest obecny w firmach różnej wielkości w różnych branżach.

Po drugie, Salesforce opiera swoją działalność na kanale partnerskim, a nie na bezpośredniej sprzedaży.

W Polsce jesteśmy mocno oparci o model partnerski. Większość klientów, poza wyjątkami, jak firmy IT, startupy, korzysta z naszych partnerów, ich siatka jest rozbudowana” – zapewnia dyrektor.

Jednocześnie wyjaśnia, jakie są kryteria dla partnerów zainteresowanych współpracą z Salesforce’m.

Gość podcastu CRN Polska klaruje również m.in., jak dzieli się odpowiedzialność dostawcy i klienta za bezpieczeństwo danych w chmurze. Mówi też o generatywnej AI już implementowanej w systemach Salesforce’a.

Z Piotrem Lempkowskim rozmawia zastępca redaktora naczelnego CRN Polska, Wojciech Urbanek.

Podcastu możecie wysłuchać na
Youtube
Spotify
Apple Podcasts