ITPunkt oferuje m.in. rozwiązania sieciowe, wirtualizacyjne, zajmuje się wdrożeniami, usługami, serwisem. Firma jest Premier Partnerem Della. Serdecznie gratulujemy!

Wiceprezes ITPunktu, Jacek Węgrzyk, zaznaczył, że klienci cenią obecnie kompleksową obsługę, obejmującą wdrożenie, oprogramowanie, serwis, wsparcie, co oznacza błyskawiczną reakcję na problemy. Słowem, chcą się czuć bezpiecznie z dostawcą, na którym można polegać. Jego zdaniem przewagę na rynku, oprócz szerokiej oferty, daje również duża wiedza i umiejętności techniczne zespołu. Ponadto firma stara się być bliżej klientów, otwierając lokalne oddziały. Jeśli chodzi o trendy na rynku, według niego rośnie zainteresowanie m.in. wirtualizacją i usługami w chmurze.

Podczas konferencji Della wyróżniono również 9 najlepszych partnerów z grup „Premier” i „Preferred” z Europy i Bliskiego Wschodu, którzy w ciągu ostatniego roku mieli najlepszą ofertę rozwiązań producenta i odnotowali znaczący wzrost sprzedaży. Za szczególne zaangażowanie wyróżniono Al. Hilal Group, która została uhonorowana tytułem „Emerging Partner of the Year Award”.

Na Dell PartnerDirect Solutions założyciel i szef koncernu, Michael Dell, zapewnił, że kanał partnerski jest dla firmy bardzo ważny w długoterminowej strategii. Według niego sieć partnerska Della w regionie EMEA rozwija się w dwucyfrowym tempie. Wskazał również filary strategii firmy na kolejne lata. Szczegóły wkrótce w relacji na crn.pl.