Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci salonów iSpot. Pokieruje ponad 200-osobowym zespołem, który bezpośrednio pracuje z klientami. 

„Kreowanie trendów w zakresie nowoczesnych technologii oraz praca nad autorskimi liniami akcesoriów – to wizja rozwoju sieci oraz cele na najbliższy czas” – mówi Tomasz Szczepański. „Moją ambicją jest też dalsze budowanie efektywnego zespołu zorientowanego na potrzeby klienta”.

W 2016 r., pod kierownictwem nowego dyrektora, iSpot planuje otwarcie dwóch nowych salonów, a w 2017 r. – kolejnych dwóch.

Przed objęciem stanowiska w iSpot Tomasz Szczepański zarządzał siecią perfumerii Douglas w Polsce i Czechach. Wcześniej przez dwa lata kierował departamentami marketingu, sprzedaży, logistyki, IT, PR, HR. Był też odpowiedzialny za kształtowanie polityki finansowej firmy.

Przez dwa kolejne lata, jako dyrektor operacyjny, zarządzał firmami z grupy Jeronimo Martins – drogeriami i aptekami, kierując zespołem ponad 1,5 tys. osób.