Według danych przekazanych przez iSource w 2010 r. sprzedaż iPodów touch zwiększyła się o 100 procent. Duży popyt dystrybutor tłumaczy skuteczną kampanią reklamową i zmianą podejścia klientów do tego typu urządzeń, które przestały być traktowane wyłącznie jak odtwarzacze muzyki, a stały się konkurencją dla przenośnych konsoli do gier.

W grupie akcesoriów i oprogramowania, obejmującej dyski zewnętrzne Iomega, pakiety Microsoft Office dla Mac, akcesoria do produktów Apple’a (np. etui, ładowarki) marki Belkin i Macally, iSource odnotował 87-procentowy wzrost wpływów. W przypadku akcesoriów marki własnej Bludot sprzedaż była większa o 52 proc.
W sumie, jak zapewnił dystrybutor, przychody ze sprzedaży w 2010 r. wyniosły 184 mln zł wobec 143 mln zł w 2009 r., co oznacza blisko 30-procentowy wzrost.

Prognoza iSource na 2011 rok zakłada wzrost przychodów o 60 proc. W planach jest poszerzenie portfolio produktów, promocja rozwiązań dla profesjonalistów, wsparcie dla małych i średnich firm oraz przedsięwzięcia edukacyjne dla użytkowników związanych z branżą graficzną i IT.