iPad Pro wchodzi na polski rynek
Apple zapowiedział, że największy iPad, zaprojektowany także do zastosowań biznesowych, od 11 listopada będzie dostępny w 40 krajach, w tym w Polsce.
Największy tablet Apple’a ma 12,9-calowy wyświetlacz Retina o rozdzielczości 2732 x 2048 pikseli (5,6 mln). Można na nim uruchomić niezależnie dwie aplikacje. Do urządzenia jest dostępny elektroniczny rysik, który przydaje się np. przy grafikach i rysunkach projektowych. Dołączana klawiatura zamienia nowego iPada w urządzenie 2 w 1. Sprzęt i dostępne na niego aplikacje umożliwiają jego wykorzystanie do różnych kreatywnych działań – np. tworzenia ilustracji, zastosowań w inżynierii i medycynie, do edukacji, a także do gier i innej rozrywki.
Tablet wyposażono w 64-bitowy procesor A9X i 4 GB RAM-u. Kamera iSight o rozdzielczości 8 Mpix umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości Full HD z prędkością 30 kl./sek. Nowego iPada Pro przygotowano w wersjach z modułem Wi – Fi, o pojemności 32 GB i 128 GB oraz z Wi-Fi i LTE o pojemności 128 GB.
Cena nie jest jeszcze znana. Według nieoficjalnych informacji ma zaczynać się od 3999 zł.
Podobne aktualności
Władze USA pozywają Apple’a. Sugestia podziału giganta
Chcą "uwolnienia rynku smartfonów od wykluczającego postępowania Apple'a", obniżenia cen i zmniejszenia opłat dla programistów.
iSpot i Cortland połączyły zespoły B2B
Po przejęciu w ub.r. zakończono połączenie zespołów iSpotu i Cortlanda obsługujących klientów instytucjonalnych.