Internet mobilny rośnie w siłę
Każdy przedsiębiorca, która sprzedaje w Internecie, powinien uruchomić stronę mobilną – uważa przedstawiciel Gemiusa.

Według danych firmy badawczej w Polsce z tabletów i smartfonów pochodzi 8 proc. ruchu internetowego (dane z początku listopada br.). Rok temu było to 4 proc., czyli wykorzystanie urządzeń mobilnych w polskim Internecie wzrosło dwukrotnie i nadal będzie się zwiększać. Daleko nam do takich krajów jak Dania (35 proc. ruchu internetowego w tym kraju pochodzi z urządzeń mobilnych), czy nawet Słowacja (22 proc.).
Zdaniem Marcina Milewskiego, doradcy biznesowego z Gemiusa, te dane pokazują, że przedsiębiorcy nie mają wyboru. – Każda firma, która chce prowadzić biznes przy pomocy Internetu – czy to sprzedawać w sieci czy docierać do klienta, powinna wdrożyć mobilną stronę. Klasyczna witryna nie tylko nie wygląda dobrze na małym ekranie smartfona, ale też na urządzeniu przenośnym nie wyświetlają się jej wszystkie elementy – wyjaśnia Milewski.
Podobne aktualności
Trzy najpopularniejsze e-sklepy z elektroniką
Trzy marki dużych detalistów okazują się najbardziej znane polskim internautom. Co istotne, wzrosła liczba kupujących w sieci.
Najpopularniejsze serwisy e-commerce
Allegro, Ceneo, Media Expert są na topie. Polskie e-sklepy zyskały, stracił chiński gigant.
E-sprzedawcy opanowują handel elektroniką
Polacy coraz częściej kupują w internecie komputery, oprogramowanie i sprzęt mobilny. Lokalnym sprzedawcom rośnie zagraniczna konkurencja - wynika z raportu Gemiusa.