Intel Microsoft Channel Conference już we wrześniu
We wrześniu Intel i Microsoft organizują serię konferencji dla partnerów. Będzie można m.in. poznać najnowsze ultrabooki z systemem Windows 8. Spotkania zaplanowano w kilkunastu miastach.
Intel Microsoft Channel Conference odbędzie się w następujących ośrodkach: Kraków (4.09), Szczecin (4.09), Gdańsk (5.09), Kielce (5.09), Bydgoszcz (6.09), Rzeszów (6.09), Białystok (11.09), Lublin (12.09), Łódź (13.09), Wrocław (19.09), Katowice (20.09), Poznań (25.09), Warszawa (26.09).
Podczas spotkań zostanie zaprezentowany sprzęt z Windows 8. Będzie można także dowiedzieć się, jak zarobić dla usługach związanych z bezpieczeństwem, wykorzystujących technologie Intela. Koncern zdradzi plany produkcyjne na przyszły rok. Partnerzy firmy sprawdzą ponadto, jakie są możliwości nowego Windows Servera 2012 i jak budować rozwiązania na nim oparte. Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody, ufundowane przez Intel i Microsoft.
Zgłoszenia można wysyłać na adres e-mailowy rejestracja@konferencjaimcc.pl.
Organizatorami imprezy są Microsoft i Intel, a partnerami Acer, Asus, Lenovo i HP.
Patronat medialny objął CRN Polska.
Podobne aktualności
Microsoft Inspire 2023 – pod znakiem AI
Swoją konferencją Microsoft chce zapewnić partnerów, że są niezbędni we wprowadzaniu sztucznej inteligencji na rynek i pozyskiwaniu większej liczby klientów Azure. Pomocą w tym ma być Microsoft AI Cloud Partner Program.
IMCC 2016: najnowsze technologie w biznesie
10 października w Warszawie miało miejsce ostatnie spotkanie z cyklu Intel Microsoft Channel Conference. Wcześniej partnerzy Intela i Microsoftu wysłuchali przedstawicieli vendorów w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Tematyka spotkań dotyczyła m.in. Internetu Rzeczy, urządzeń i usług ekosystemu Windows 10. Ważną częścią tegorocznego IMCC była premiera systemu Windows Server 2016.
Druk 3D: jak trafić do klienta?
W strategii producentów niskobudżetowych rozwiązań druku 3D ważne miejsce zajmuje edukacja najmłodszych i innowacje, dzięki którym ich produkty wyróżniają się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.