Integracja w grupie Morele
Wszystkie sklepy grupy Morele będą działać pod jednym szyldem.

Morele buduje wielobranżową platformę e-commerce z własnym marketplace.
Dziewięć sklepów internetowych grupy Morele zostanie zintegrowanych pod jedną witryną. Ich oferta obejmuje m.in. elektronikę, kosmetyki, zabawki, odzież, wyposażenie wnętrz i in. Cały ten asortyment zostanie przeniesiony na platformę morele.net, czyli dotychczas różne e-sklepy będą działać pod główną, najbardziej znaną marką.
Do tej pory marka zintegrowała już ze swoją platformą sprzedażową 7 z 8 sklepów – hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl oraz motoria.pl. Pozostaje jeszcze ostatni sklep-presto.pl, którego przeniesienie też jest planowane.
„Połączenie naszych specjalistycznych sklepów to realizacja długofalowego planu spółki. Naszą misją jest ułatwienie zakupów online. Zależy nam m.in. na tym, aby klienci mogli w jednym miejscu robić zakupy w różnych kategoriach, stąd też decyzja o integracji” – wyjaśnia Michał Pawlik, CEO Morele.
Po integracji e-sklepów grupy będzie można logować się na morele.net bez konieczności zakładania nowego konta.
Grupa informowała w czerwcu br. o wdrażaniu strategii wielobranżowej platformy e-handlu, zwiększając udział w sprzedaży kategorii spoza elektroniki, jak i o rozwoju własnego marketplace dla innych sprzedawców. „Naszym celem jest stworzenie platformy, która będzie łączyła zalety marketplace i sklepu specjalistycznego” – mówił wówczas Michał Pawlik.
Z zapowiedzi wynika, że Morele chce w ciągu kilku lat dołączyć do największych graczy na polskim rynku e-commerce. Detalista rozgląda się za inwestorem.
Morele podaje też, że testuje nowe usługi, m.in. darmową wysyłkę zakupów po wykupieniu abonamentu i platformę, na której będzie można znaleźć odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na pytania dotyczące produktów.
W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. wartość sprzedaży na platformie (GMV) wyniosła 1,3 mld zł (wzrost o ok. 30 proc. r/r).
Podobne aktualności
Morele inwestuje 20 mln zł w logistykę
Detalista zapowiedział modernizację centrum logistycznego w Sosnowcu.
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.