Subiekt nexo to program wspomagający sprzedaż. Zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych, wraz z rozbudowanym systemem zamówień, oraz zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Współpracuje z większością dostępnych w Polsce urządzeń zewnętrznych, jak  kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych).

Rewizor nexo to system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, przeznaczony zarówno dla firm samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i dla biur rachunkowych. Program umożliwia m.in. zaawansowaną obsługę planu kont, automatyczną dekretację dokumentów oraz elastyczną ewidencję finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo to rozwiązanie dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

Nowe systemy dostępne są również w wersji PRO, rozszerzonej o dodatkowe funkcjonalności. Wersja Pro umożliwia zastosowanie specyficznych rozwiązań i dopasowanie ich do wymagań użytkownika.

Programy nexo współpracują z Gratyfikantem GT oraz z programem wspomagającym sprzedaż w serwisach aukcyjnych Sello. Pozwalają też na przeniesienie danych z systemów Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, mikroGratyfikant GT, mikroSubiekt dla Windows. Użytkownicy nexo otrzymują możliwość aktualizowania systemów oraz archiwizowania swoich danych dzięki usługom e-Abonament i e-Archiwizacja, które pracują w chmurze na platformie Windows Azure. Zyskują także zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych dzięki mobilnej aplikacji InsERT nexo LINK działającej na urządzeniach z systemem Windows Phone. 

Do czasu uruchomienia procesu wymiany wcześniejszej linii InsERT GT na nową, obie będą wspierane programistycznie i marketingowo – mówi Jarosław Szawlis, prezes Insertu.

Od 17 marca do 25 kwietnia br. w ramach premiery InsERT nexo w 16 miastach Polski odbędą się specjalne spotkania z partnerami firmy.