W ciągu 4 lat iiyama zwiększyła swój udział w sprzedaży B2B z 20 do 50 proc. – twierdzi Mariusz Kuczyński, dyrektor generalny polskiego oddziału firmy. Większa aktywność w przetargach wiąże się z powiększeniem asortymentu marki.. – W ciągu ostatnich trzech lat zwiększyliśmy portfolio z około 30 do ponad 100 modeli. W ofercie jest prawie 40 monitorów dotykowych w różnych technologiach – wylicza Mariusz Kuczyński. Zapewnia, że firma obniżyła koszty produkcji. Jego zdaniem szeroka oferta, korzystne ceny i dobre warunki gwarancji to mocne argumenty na rynku przetargów, stąd strategiczna decyzja spółki. Wzrosła ponadto rozpoznawalność marki – w III kw. 2014 r. według Meko iiyama miała 4,7 proc. udziału w polskim rynku, a w III kw. 2013 r. – 3,64 proc.

 

Producent poinformował, że w 2014 r. zawarł największy jak dotąd kontrakt przetargowy w naszym kraju – 4 tys. monitorów trafiło do placówek Poczty Polskiej.