IBM i Salesforce ze wspólną ofertą
Firmy zawarły strategiczną umowę umożliwiającą połączenie możliwości analitycznych swoich systemów.
W ramach współpracy powstaną oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania umożliwiające bezpośredni dostęp superkomputera IBM Watson do platformy CRM firmy Salesforce. Dzięki temu będzie możliwość połączenia informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z ustrukturyzowanymi i nieustrukturyzowanymi zasobami danych systemu Watson pochodzących z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy będą mogły wspólnie przetworzyć więcej informacji oraz szybciej wypracować więcej rekomendacji przyspieszających i poprawiających podejmowanie decyzji biznesowych – zapowiadają firmy.
Podobne aktualności
Wizja komputerowa poprawi produktywność o 42 proc.
Brak umiejętności i wiedzy może być przeszkodą w wykorzystaniu tej technologii - według badania.
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.