IBM i Salesforce ze wspólną ofertą
Firmy zawarły strategiczną umowę umożliwiającą połączenie możliwości analitycznych swoich systemów.
W ramach współpracy powstaną oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania umożliwiające bezpośredni dostęp superkomputera IBM Watson do platformy CRM firmy Salesforce. Dzięki temu będzie możliwość połączenia informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z ustrukturyzowanymi i nieustrukturyzowanymi zasobami danych systemu Watson pochodzących z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy będą mogły wspólnie przetworzyć więcej informacji oraz szybciej wypracować więcej rekomendacji przyspieszających i poprawiających podejmowanie decyzji biznesowych – zapowiadają firmy.
Podobne aktualności
80 proc. inżynierów oprogramowania musi podnieść kwalifikacje z powodu AI
"Tworzenie oprogramowania z obsługą AI będzie wymagało nowego rodzaju profesjonalisty, inżyniera AI” - twierdzą analitycy.
Specjaliści IT chcą wypracowania zasad korzystania z AI
59 proc. specjalistów IT przyznaje, że rozwój AI niepokoi ich w kontekście bezpieczeństwa zatrudnienia.
Wyjście z kryzysu związanego z IDEAS NCBR. Nowa misja prof. Sankowskiego
Powstanie instytut badawczy IDEAS. Jest nowy pomysł na integrację wszystkich badań AI w Polsce.