IBM i Salesforce ze wspólną ofertą
Firmy zawarły strategiczną umowę umożliwiającą połączenie możliwości analitycznych swoich systemów.

W ramach współpracy powstaną oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania umożliwiające bezpośredni dostęp superkomputera IBM Watson do platformy CRM firmy Salesforce. Dzięki temu będzie możliwość połączenia informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z ustrukturyzowanymi i nieustrukturyzowanymi zasobami danych systemu Watson pochodzących z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy będą mogły wspólnie przetworzyć więcej informacji oraz szybciej wypracować więcej rekomendacji przyspieszających i poprawiających podejmowanie decyzji biznesowych – zapowiadają firmy.
Podobne aktualności
Cztery obszary, w których ChatGPT pomoże firmom
Nowe możliwości dla przedsiębiorstw stworzy integracja AI z automatyzacją procesów biznesowych – wynika z przewidywań.
AI: polskie firmy są daleko za światem, ale potencjał jest wielki
Ponad 60 proc. firm nie potrafi ocenić, jakie korzyści biznesowe odnosi z inwestycji w sztuczną inteligencję.
6 zagrożeń dla firm, które generuje ChatGPT
„ChatGPT jest podatny na halucynacje” - ostrzega analityk. Firmy, które zignorują ryzyko, mogą mieć duży problem.