Działy marketingu i e-commerce Huawei Consumer Businnes Group Polska zostały połączone w jeden. Kierownictwo nad scalonymi jednostkami biznesowymi przejęła Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG. Tym samym od marca br. jest także odpowiedzialna za obszar e-commerce.

„Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów” – wyjaśnia integrację Dorota Haller.

„Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line” – dodaje.

Jednym z celów dyrektor w obszarze e-commerce jest poprawa doświadczeń klientów w e-sklepie huawei.pl. Odpowiada ona teraz także za strategię sprzedażową i marketingową firmowego sklepu Huawei CBG. Grupa konsumencka zajmuje się smartfonami, tabletami, laptopami, urządzeniami wearables, urządzeniami sieciowymi, jak domowe routery, usługami chmurowymi.