HP: pomoc techniczna w chmurze na nowych zasadach
Producent uruchomił witrynę pomocy technicznej, wyposażoną w automatyczny system monitoringu urządzeń. Zdaniem HP znacznie przyspieszono rozwiązywanie problemów.
Serwis HP Insight Online umożliwia automatyczny monitoring infrastruktury konwergentnej HP oraz wykrywanie potencjalnych problemów. Gromadzi i analizuje informacje o urządzeniach i systemie, wykorzystywanych zasobach, a także o gwarancji. Informacje są zbierane i przekazywane specjaliście z serwisu HP. Możliwy jest także bezpieczny dostęp do danych w dowolnym czasie. Stała kontrola parametrów umożliwia poprawę wydajności, a w razie kłopotów pomoc nadchodzi znacznie szybciej niż w przypadku serwisu na telefon – przekonuje HP. Zdaniem producenta czas interwencji skrócił się o ponad 60 proc., jeszcze większa oszczędność czasu dotyczy sprawdzenia warunków umowy serwisowej lub gwarancji oraz gromadzenia danych o konfiguracji.
Rozwiązanie oparto na architekturze HP ProActive Insight (wbudowanej w serwery HP ProLiant), która automatyzuje zarządzanie serwerem i diagnostykę. Stały monitoring w połączeniu z portalem HP Insight Online umożliwia użytkownikom bezpośredni kontakt z pomocą techniczną HP lub partnera firmy.
HP Insight Online Support i usługi ProActive są dostępne za pośrednictwem działu usług technologicznych HP. Dostęp do portalu Insight Online Support jest bezpłatny. Ceny ProActive zależą od lokalizacji i projektu wdrożeniowego.
Podobne aktualności
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.
Zarządzanie wydatkami w chmurze to największe wyzwanie dla firm
29 proc. przedsiębiorstw wydaje ponad 12 mln dol. rocznie na chmurę. Spadło wykorzystanie cloud w MŚP.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.