Dotychczas oferta Pay Per Use w HP była przeznaczona dla organizacji, które chciały używać kilkunastu drukarek lub więcej. W ramach usługi producent dostarcza klientowi sprzęt i materiały eksploatacyjne, zapewnia także serwis i wsparcie techniczne. Zakres i czas świadczenia usługi jest ustalany indywidualnie poprzez autoryzowanych partnerów. Klient nie kupuje sprzętu, tylko płaci za jego użytkowanie. Opłata może objąć zarówno koszty zużycia materiałów eksploatacyjnych, jak i pełne serwisowanie razem z wynajęciem aplikacji. Oferta obejmuje także audyt infrastruktury wydruku, który pozwala m.in. ustalić, jaki sprzęt i w jakich działach powinien być używany.

Zdaniem HP Pay Per Use pozwala zmniejszyć koszty druku w firmie o ok. 30 proc. w porównaniu z opcją tradycyjną, czyli zakupem drukarek i materiałów.

Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie www.hp.pl/payperuse.