HP Global Partner Conference 2013: dużo zmian dla partnerów
Partnerzy mogą łatwiej i bardziej efektywnie robić z nami biznes - przekonywali przedstawiciele HP na Global Partner Conference 2013 w Las Vegas. Zapowiedziano ważne zmiany dla integratorów i resellerów oraz nowe produkty.

Na HP Global Partner Conference 2013, z udziałem firm
współpracujących z producentem z ponad 90 krajów (w tym z Polski),
zaanonsowano sporo nowości w programie PartnerOne, które pojawią się w
II kw. br. Mianowicie integratorzy i resellerzy będą mogli liczyć na
rabaty już od pierwszego sprzedanego produktu, bez limitu zarobków. Im
wyższa specjalizacja, tym większe mają być korzyści.
Zapowiedziano większe rabaty dla zaawansowanych specjalistów. Pojawią
się nowe specjalizacje obejmujące usługi działu PPS oraz obiegu
dokumentów. Kolejną z nowości jest uproszczenie wymagań dotyczących
specjalizacji ExpertOne. Zmiany będa koncentrować się m.in. na takich
obszarach jak optymalizacja, rozwiązania w chmurze i bezpieczeństwo.
Swój
program partnerski, który zostanie zintegrowany z PartnerOne, wprowadzi Autonomy – firma przejęta przez
HP w ub. roku. Program zostanie ponadto poszerzony o specjalizacje Vertica – dostawcy narzędzi
analitycznych. Dział HP Sotfware również będzie uczestniczył w PartnerOne.
Firmy mogą uzyskać specjalizacje dotyczące chmury, bezpieczeństwa,
rozwiązań sieciowych.
Ponadto HP ma zainwestować 100 mln dolarów w
nowy portal Unison, na którym integratorzy i resellerzy będą mogli
komunikować się z HP. Platforma połączy wszystkie narzędzia dla
partnerów.
Wsparcie dla partnerów, aby biznes z HP był
bardziej dochodowy i łatwiejszy do prowadzenia, obejmuje – jak
zapowiedziano na GPC 2013 w Las Vegas – nie tylko zmiany w programach,
lecz także nowe portfolio produktów, które będą oferowane poprzez kanał
partnerski. Wśród nich pojawią się m.in. rozwiązania infrastruktury
integrującej sieci WLAN i LAN, które – jak zapewnia dostawca – są unikalne na rynku.Według
danych podanych przez HP rynek rozwiązań bezprzewodowych
rośnie – w 2013 r. przychody w skali globalnej powinny powiększyć się o 11
proc. Wartość rynku to 4,1 mld dol. HP zapewniło, że 100 proc.
rozwiązań sieciowych jest dostarczanych klientom poprzez partnerów.
Przewagę
konkurencyjną ma dać partnerom także nowa oferta rozwiązań HP
BladeSystem (m.in. c7000 Platinum, serwer 8. generacji HP ProLiant
WS460c). Producent przekonuje, że klienci dzięki nim
zaoszczędzą 68 proc. na kosztach operacyjnych, o 58 proc. niższe są
koszty wyposażenia, o 36 proc. – wydatki na energię, za to o 91 proc.
wzrasta produktywność. Według producenta BladeSystem tworzy rynek o
globalnej wartości 37 mld dol., z tego ponad 2/3 trafia do użytkowników
poprzez kanał partnerski.
HP zapowiedziało także dwa nowe
StoreVirtual Storage Systems, oparte na technologii ProLiant ósmej
generacji, które – według producenta – cechuje niemal dwukrotnie większa
wydajność w porównaniu z poprzednimi modelami.
Z kolei oferta
usług finansowych ma m.in. wesprzeć firmy, którzy chcą zarabiać na
dostarczaniu rozwiązań w chmurze. Partner może sprzedawać usługi
przygotowane przez HP także pod własną marką.
Podobne aktualności
VMware nagrodził najlepszych partnerów
Podczas konferencji VMware Partner Leadership Summit firma VMware wręczyła nagrody dla swoich partnerów w Polsce, którzy w roku 2016 osiągnęli największe sukcesy sprzedażowe.
Druk 3D: jak trafić do klienta?
W strategii producentów niskobudżetowych rozwiązań druku 3D ważne miejsce zajmuje edukacja najmłodszych i innowacje, dzięki którym ich produkty wyróżniają się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Axis Forum 2016
W Warszawie 6 października odbędzie się doroczna konferencja dla partnerów Axis Communications - „Axis Forum 2016'. W tym roku rozszerzono formułę spotkania.