Home.pl wszedł na Węgry i do Bułgarii ze sprzedażą swoich usług internetowych dla MŚP. Wprowadził też wsparcie techniczne w lokalnych językach. Ekspansja to element strategii, która zakłada obecność na co najmniej 15 rynkach zagranicznych do 2025 roku.

– Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i potencjałem w zakresie transformacji cyfrowej. W obu przypadkach strategie rządowe aktywnie wspierają rozwój sektora nowych technologii, a małe i średnie firmy są ich głównymi beneficjentami – wyjaśnia wybór nowych rynków Marcin Kuśmierz, prezes home.pl.

W II kw. 2020 r. home.pl planuje uruchomić sprzedaż usług internetowych w Czechach i na Słowacji. Będzie to odpowiednio dla dostawcy 5. i 6. rynek w Europie Środkowo-Wschodniej. Za granicą firma wykorzystuje międzynarodową markę IONOS.

Home.pl w 2015 r. został przejęty przez niemieckiego giganta internetowego 1&1 (jego obecna nazwa to 1&1 IONOS SE), należącego do grupy United Internet. W 2018 r. wypracował 130,2 mln zł skonsolidowanych przychodów oraz 46,8 mln zł zysku netto.